Friday 23 May 2008

Audio Ceramah - Feb 2008 (Ustaz Abdullah Yasin & Ustaz Hasrizal)

Alhamdulillah, setelah beberapa kali percubaan yang saya buat melalui beberapa website, akhirnya dapat jugak saya upload ceramah-ceramah yang diberikan oleh Ustaz Abdullah Yasin dan Ustaz Hasrizal di Qatar pada bulan Feb 2008. Itupun ceramah-ceramah yang saya sendiri hadir kerana ada ceramah kaum ibu yang saya tak dapat ikut.

Bagi rakan-rakan yang dah lama meminta, saya pohon maaf atas kelewatan yang amat sangat ini. Insya-Allah, setelah saya dah jumpa site baru ini, saya akan uploadkan ceramah-ceramah lain secepat mungkin.

Ustaz Abdullah Yasin
  1. Taubat - AlKhor
  2. Kewajipan Umat Islam Terhadap Al-Quran - AlKhor
  3. Islam Agama Ilmu, Bukan Agama Warisan - Doha
  4. Akidah Pemangkin Akhlak Mulia - Dukhan
  5. Hakikat Kepentingan Akidah - AlKhor

Ustaz Hasrizal

  1. Menjana Ummah Gemilang - Doha
  2. Penggabungan Diri Dengan Islam - AlKhor
  3. Perjuangan Islam Semasa - Tepat dan Jelas - Dukhan

Rekod-rekod ceramah ini tidak diaudit, so ada la bunyi orang gelak ketawa, berdehem etc. Mungkin kalau takut ngantuk apabila mendengar tape, cuba lah teka suara sapa. Melalui site ini, audio boleh didownload atau didengari direct melalui link.

Selamat mendengar dan mengambil iktibar.